Veelgestelde vragen
Waar blijft mijn bestelling?
Wij versturen onze pakketen via Packs. Vul hier de track & tracecode en de postcode van je afleveradres in. Zo kun je de actuele status van je zending volgen.
Mijn pakket is beschadigd aangekomen
Geef de schade binnen 24 uur aan ons door
Om misbruik te voorkomen, ontvangen wij graag binnen 24 uur na het ontdekken van de schade een melding van jou. Na deze 24 uur is het voor ons namelijk lastiger om te bepalen of de schade is ontstaan bij verzending of door gebruik. Wij zullen hier dan ook extra kritisch op zijn.
Categorie 1 - Lichte schade
Ik wil in aanmerking komen voor een compensatie door middel van een kortingscode t.w.v. 20 %. Ga je hier niet mee akkoord? Dan zien wij de zending graag retour.
Categorie 2 - Zware schade en/of breuk
Geef aan om hoeveel stuks het gaat en of je vervanging van het product wilt of liever je aankoopbedrag teruggestort krijgt.
Stuur ons vervolgens foto's van het volgende: de verpakking, de beschadigde artikelen (heb je 6 stuks besteld en zijn ze alle 6 beschadigd? Zorg dan dat dit zichtbaar is op één foto), de volledige pakbon (zorg ervoor dat het stukje 'gecontroleerd door' ook goed zichtbaar is).
Stuur je schademelding naar info@rednas.online o.v.v. je ordernummer en schadecategorie. Je kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten.
Let op: Mocht je niet alle informatie aanleveren, dan kunnen we je melding niet in behandeling nemen.
Ik wil mijn bestelling retourneren
Is je bestelling niet naar wens?
Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen. Stuur binnen deze periode je bestelling retour. Werkt het artikel niet of niet meer? Dan kun je dit aangeven via deze pagina. Wij nemen vervolgens contact met je op om de vervolgstappen te bespreken.
Online retourformulier
Om je bestelling te retourneren kun je deze eenvoudig aanmelden via ons online retourformulier. Je hoeft daarom het retourformulier niet uit te printen.
Kan ik via een antwoordnummer iets retourneren?
Retourneren is op eigen kosten zoals vermeld staat in onze algemene voorwaarden.
Zorg ervoor dat je je retourzending goed verpakt
Je bent zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken en verzenden van je pakket. Komt je pakket beschadigd of gebroken bij ons aan dan kunnen wij deze niet in behandeling nemen. We zullen hierover dan contact met je opnemen.
Waar geef ik mijn pakket af?
Retourneren kan via alle pakketvervoerders. Vergeet bij afgifte niet om een bewijs van verzending te vragen zodat je hem altijd kunt traceren.
Is het mogelijk om mijn bestelling om te ruilen?
Dit is niet mogelijk. Ben je niet tevreden? Stuur je product dan retour en plaats een nieuwe bestelling.
Heb je via één van onze partners iets besteld en wil je dit retourneren?
Bol.com: dien via je bol.com account een retouraanvraag in. De instructies zullen vanuit bol.com volgen.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd
Hoe lang duurt het voor jullie mijn retourzending hebben verwerkt?
Zodra je bij jouw track en trace code ziet dat wij jouw retourzending hebben ontvangen, dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Houd daarom je track en trace code altijd goed in de gaten. Heb je na 3 werkdagen nog niets van ons vernomen? Neem dan even contact met ons op via info@rednas.online. Wij komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug.
Kan ik het afleveradres nog wijzigen?
Is je pakket al verzonden?
Dan kunnen wij het afleveradres niet meer voor je wijzigen. Je kunt dan het beste contact opnemen met het vervoersbedrijf Packs waarmee we samenwerken.
Is je order nog NIET verzonden?
Stuur ons dan een e-mail met in de onderwerpregel: afleveradres wijzigen + je bestelnummer. Geef in je e-mail de huidige en het nieuwe adres aan ons door. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?
Heb je de order geannuleerd of geretourneerd?
Zodra de order geannuleerd is of jouw retourzending is verwerkt, dan ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Vervolgens storten wij het bedrag binnen de wettelijke termijn van 14 dagen terug. Dit geldt voor alle betaalmethodes.
Hoe heb je de betaling gedaan?
Via iDeal of bankoverschrijving
Het bedrag wordt op jouw bankrekening bijgeschreven via onze betaalpartner Mollie. Deze naam zie je terug op je rekeningafschrift.
Creditcard
Op je creditcard afschrift zie je het creditcard bedrag, als deze verwerkt is. Hierin zit vaak een paar dagen vertraging, dit is afhankelijk van de creditcardmaatschappij.
Heb je Rednas gekocht via Bol.com?
Dan geven wij bol.com opdracht tot terugbetaling, zij zijn vervolgens de partij die de terugbetaling voor jou verwerkt. Ook onder de naam van bol.com zal het terugbetaalde bedrag terug te zien zijn op je rekening. Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan een e-mail naar info@rednas.online.
Vragen over garantie
Op alle producten bieden wij een garantieperiode van één jaar, tenzij anders staat aangegeven onder de productomschrijving van het betreffende product.
Mijn product werkt niet
Stuur je foto's/filmpje en beschrijving van het probleem naar info@rednas.online o.v.v. je ordernummer. Je kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten.
Acties & Kortingscodes
Hebben jullie op dit moment actieve kortingscodes
Met enige regelmaat delen wij acties en kortingscodes. Deze acties worden gedeeld in onze nieuwsbrieven en op social media. Voor onze acties en aanbiedingen kun je je aanmelden voor de Rednas nieuwsbrief. Hierin worden recepten, nieuwe producten en aanbiedingen gedeeld.
Hoe gebruik ik mijn kortingscode/cadeaubon?
Je kunt de kortingscode invullen wanneer je jouw bestelling plaatst op www.rednas-store.nl
Stap 1: Klik rechtsboven op je winkelmandje. Je ziet nu een overzicht van de producten die je wilt bestellen.
Stap 2: Scroll naar beneden en klik rechtsonder op afrekenen. Vul je gegevens in, vul de kortingscode rechtsboven in en klik op 'toepassen'. De korting wordt automatisch verrekend met het totaalbedrag.